Információk Üzleti Partnereink részére

Milyen szolgáltatásokat vehetek igénybe mobilfizetéssel?

2014. július 01-től Magyarország egész területén vásárolhat autópálya matricát, illetve a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer jóvoltából igénybe veheti a mobilparkolási lehetőséget és a Hu-Go Mobil Elektronikus Útdíj fizetési rendszer szolgáltatásait is. 

Hogyan vehetem igénybe az egyes szolgáltatásokat mobilfizetéssel?

Szolgáltatásaink bármilyen típusú mobiltelefonnal igénybe vehetőek. Amennyiben okos telefonnal rendelkezik, javasoljuk, hogy tájékozódjon az elérhető applikációkról, mellyel kényelmesen veheti igénybe szolgáltatásaink bármelyikét. Egyéb esetben pedig telefonhívással, illetve SMS küldésével egyenlítheti ki az egyes szolgáltatások költségeit. Amennyiben ez utóbbi lehetőségek közül kíván választani kérjük, minden esetben tájékozódjon a Viszonteladóink által kínált lehetőségekről és válassza az Önnek leginkább megfelelőt. 

Van-e jelentősége annak, hogy mely mobilszolgáltató ügyfele vagyok, amennyiben mobiltelefonon keresztül szeretnék fizetni?

A mobilfizetési szolgáltatást igénybevevő minden kedves Ügyfelünk a telekommunikációs, azaz a kényelmi díjat minden esetben a saját mobilszolgáltatója felé köteles megfizetni. A hívás-, az SMS küldés és a mobilinternetes alkalmazás esetén az adatkapcsolási és felmerülő egyéb díjakat szintén a saját mobilszolgáltató felé szükséges kiegyenlíteni. Az említett költségek nem egységesek, ezért az Ön esetében felmerülő díjakról bővebb felvilágosítást a mobilszolgáltatójánál kaphat.

Milyen módokon történik az elszámolás?

A Nemzeti Mobilfizetési Rendszerbe regisztráló ügyfeleink a szerződéskötést követően adhatják meg az általuk kívánt elszámolás módját. Amennyiben nem regisztrált ügyfelünk, úgy az elszámolás a saját mobilszolgáltatójával kötött szerződése alapján történik. 

Nem regisztrált felhasználóként van lehetőségem áfás számlát igényelni?

A mobilfizetésekről áfás számlát kérni kizárólag regisztrált ügyfeleink számára van lehetőség.

Regisztrált felhasználóként hogyan igényelhetek áfás számlát?

Alapesetben a szerződés kötésekor van lehetősége meghatározni számlaigényét. Amennyiben szerződéskötéskor ezt nem tette meg, utólagosan is lehetősége van ügyfélszolgálatunknál számlát igényelni.

Regisztrált felhasználóként hogyan kaphatom meg az áfás számlát?

A számlát rendszerünk minden hónap 10. napjáig állítja elő. A számla átvételének módja attól függ, hogy Ön azt a szerződésében milyen módon igényelte.

Mit jelent az előre történő fizetés?

Regisztrált ügyfeleink folyószámlájukat előre feltölthetik az általuk meghatározott összeggel, melyet később tudnak az általunk nyújtott mobilfizetési termékekre fordítani.

Hogyan tudom feltölteni az egyenlegemet?

Regisztrált ügyfeleink folyószámlájának feltöltésére lehetőséget biztosítunk on-line banki befizetéssel a weboldalunkon keresztül, valamint banki átutalással.

Hogyan tölthetem fel az egyenlegemet banki átutalással?

A kívánt összeget a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. MKB banknál vezetett 10300002-10583641-49020043 bankszámlaszámára utalhatja, mely esetben kérjük, az átutalás közleményében kizárólag a feltölteni kívánt folyószámlájának 9 számjegyét tüntesse fel. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben ezt a fajta feltöltési lehetőséget választja, befizetését 2 munkanapon belül dolgozza fel rendszerünk. 

Hogyan kérdezhetem le az egyenlegemet?

Ügyfeleink egyenlegükről információt kaphatnak telefonos ügyfélszolgálatunkon, saját felhasználói fiókba történő bejelentkezést követően a weboldalunkon keresztül, okostelefonon keresztül az ingyenesen letölthető Nemzeti Mobilfizetési alkalmazás segítségével.